sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Moikkelis!


Tänään Brookman antaa meille selityksen palneetan siirtymisestä tässä on kuva siitä miten Brookman ajatteli asian:
Mä en kyllä tajua tosta yhtään mitään! Harmi et Elli ei oo täällä! Mä niin kaipaan sitä kun mä haluun tietää mitä mieltä se on siitä! No ei haittaa! Nyt näytän itse piirtämäni kuvan PAINTISSA!


Mun mielest tost kuvast tuli aika OK mut ois se voinu hienompiki olla! Huomenna alkaa Harry potter viikko katellaan huomen en nimittäin muista monennessako ollaan mut kyl se selvii mut mä alotan KUOLENMAN n VARJELUKSET-Kirjan! sen jälkeen kun oon lukenu kaikki Harry Potterit alan lukee Taru sormusten herraa! Vasta keskiviikkona tulee minä ja Elli yhtä aikaa kun mul on nii paljon harrastuksii Ellin kaa mut kuitenki!




Tassuttain Zaki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti